MotorInfo

Peugeot 308 CC s novým motorem

18.10.2010 15:23
Peugeot 308 CC s novým motorem

Peugeot 308 CC je nyní vybaven novým benzinovým motorem 1.6 THP 147 kW (200 k), který se před nedávnem objevil u kupé RCZ a u modelu 308 GTi.

Model Peugeot 308 CC byl uveden na trh na jaře roku 2009 a nabízí:

  • dle přání posádky lze pevnou zatahovací střechu složit nebo rozložit během 20 vteřin, přičemž je vůz použitelný v různých ročních obdobích;
  • elegantní styl, luxusní komfortní a bezpečnostní výbava (anatomicky tvarovaná přední sedadla se systémem Airwave, celokožené provedení Integral, hlavové airbagy, atd.), jedinečný vzhled zadních světlometů, vůz 308 CC se snaží být exkluzivní do nejmenších detailů;
  • 308 CC přináší kromě smyslových i jízdní zážitky; know-how Peugeotu v oblasti nápravového systému a zkušenosti s tímto typem karoserie daly vozu ve verzi kupé i kabriolet jízdní vlastnosti na vysoké úrovni, a to zejména díky pevnosti jeho konstrukce.

Zákazník si může vybrat, zda má být jeho vůz opatřen specifickým dvoubarevným koženým čalouněním v odstínech černá / Vintage.

Nyní, když se pod kapotou vozu objevil motor 1.6 l THP 147 kW (200 k), je potenciál jeho jízdních vlastností využitý naplno. Tento motor, kterým jsou vybaveny již modely RCZ a 308 GTi, vozu 308 CC přináší:

  • nárůst výkonnosti díky motoru, který vyhovuje zákazníkům dychtícím po potěšení zjízdy, ale současně zůstává motorem pro každodenní provoz i pohodlnou jízdu;
  • dynamiku, která je šetrná k životnímu prostředí a která současně umí snoubit vynikající výkony se spotřebou pouhých 7,0 l/100 km a emisemi 162 g CO2 / km.

Nejnovější motor 1.6 THP 147 kW (200 k) je pro dynamiku vozu 308 CC klíčový. Tento motor, společně s manuální šestistupňovou převodovkou, zaručuje díky spojení technologií THP (turbokompresor Twin-Scroll a přímé vstřikování benzinu) a VTi (proměnný zdvih sacích ventilů a časování vačkových hřídelů) obdivuhodné jízdní vlastnosti. Jeho největší výkon 147 kW je k dispozici od 5 500 do 6 800 1/min. Maximálního točivého momentu 275 N.m dosahuje od 1 700 do 4 500 1/min, přitom se podařilo udržet nízkou spotřebu a emise CO2. Díky použití technologie Sound System je při akceleraci akustika motoru na velmi dobré úrovni. S volbou mechaniky je v souladu podvozek, který s pneumatikami 225/40 R18 zajišťuje dokonalou stabilitu a současně komfort při nízkých rychlostech.

Vůz 308 CC 1.6 l THP 200 je v České republice k objednání od října letošního roku za cenu od 794 900  Kč v jediné úrovni výbavy GT.