Od října letošního roku dochází k dalším změnám v oblasti povinného ručení.
...
Renault představuje nový a jedinečný restomod show car, který vznikl ve spolupráci s francouzským designérem Orou Ïto...
Zatímco společnost PORR dokončuje rozšíření metra ve Vídni, výstavba pražské linky D je stále v nedohlednu.
...
Peugeot 408, uvedený v dubnu letošního roku na čínský trh, přichází také do Latinské Ameriky. Styl a jistota: kvalita jako hlavní zadávací podmínka
Fleetové vozy 408 začínají jezdit „v reálných podmínkách". Dokončuje se tak vývojové stádium finálního ověřování nového modelu v praxi před uvedením na trh, nutné ke splnění mimořádně vysokých kritérií kvality. Před zahájením prodeje absolvuje latinskoamerický Peugeot 408 celkem 1 milion kilometrů testovacích jízd.
Latinskoamerický Peugeot 408 bude vrcholem řady sedanů, které Peugeot vyrábí v Latinské Americe. Jeho cílem bude obohatit nabídku modelů této francouzské značky na tamním trhu. Peugeot 408 pro Latinskou Ameriku se bude vyrábět v továrně skupiny PSA Peugeot Citroën ve městě Palomar v blízkosti Buenos Aires. Nový model tak bude těžit ze zkušeností tohoto průmyslového podniku, jenž do dnešního dne vyrobil již 1,2 milionu automobilů.
Vývoj projektu byl skutečně globální. Vyžadoval totiž úzkou spolupráci mezi vývojovými týmy v Číně, kde se vůz prodává již od dubna tohoto roku, a jednotlivými výzkumnými a výrobními centry v Latinské Americe za přispění R&D center ve Francii, Číně, Brazílii a Argentině. Práce na vývoji stylu latinskoamerického Peugeotu 408, studie věnované doplňkovým výrobkům a zákaznické studie se prováděly lokálně, za pomoci pařížské centrály a střediska Sao Paulo Tech Center.
Nový lev pro luxusní výrobek v Latinské Americe
Latinskoamerický model 408 je prvním vozem značky Peugeot na jihoamerickém kontinentu, který nese nové logo této značky. Koncepce vozu vyjadřuje podstatu nového sloganu „Motion & Emotion". Spojuje zážitek z jízdy s neúnavnou snahou o dokonalost, která se projevuje především ve vypracování detailů, ve volbě materiálů nebo v akustickém komfortu. Pozici tohoto modelu v řadě luxusních vozů podtrhuje i zvýšená architektura poskytující bezkonkurenční objem, prostornost a světlo a dále také elegantní, vyvážený a harmonický design.
První představení na autosalonu v Sao Paulo
Latinskoamerický Peugeot 408 se poprvé oficiálně představí veřejnosti na konci října na autosalonu v Sao Paulo, v srdci největšího automobilovém trhu na jihoamerickém kontinentu. Peugeot 408 se kromě nejvýznamnějších jihoamerických trhů, kterými jsou Brazílie a Argentina, bude prodávat i v dalších 25 zemích Latinské Ameriky. Novému modelu se tak otevírají obrovská odbytiště, která odpovídají ambiciózním cílům Peugeotu na získání nových trhů a další posílení image této společnosti.