Od října letošního roku dochází k dalším změnám v oblasti povinného ručení.
...
Renault představuje nový a jedinečný restomod show car, který vznikl ve spolupráci s francouzským designérem Orou Ïto...
Zatímco společnost PORR dokončuje rozšíření metra ve Vídni, výstavba pražské linky D je stále v nedohlednu.
...
Ředitel latinskoamerické divize PSA Peugeot Citroën Carlos Gomes společně s ředitelem PSA Peugeot Citroën Argentina Javierem Varelou Sobradou spustili 5. listopadu 2010 za přítomnosti prezidentky Argentinské republiky Cristiny Fernandez de Kirchner v továrně v El Palomar v provincii Buenos Aires výrobu vozu Peugeot 408.
Peugoet 408 představuje nové rozšíření nabídky Peugeot na latinskoamerickém trhu. Svou tříprostorovou koncepcí a svými rozměry patří 408 do vyšší třídy vozů, které značka vyrábí v tomto regionu, jenž momentálně zažívá rychlý růst. Tento vůz je již sedmým modelem, který se vyrábí v továrně PSA Peugeot Citroën v El Palomar. Předchozími modely jsou Peugeot 206, kompaktní 207, 307 a Partner, dále vozy Citroën C4 a Berlingo. Při výrobě modelu 408 se tedy bude moci využít zkušeností tohoto průmyslového závodu, kde se již vyrobilo více než 1,2 milionu vozů. Spuštění této nové výroby je dalším potvrzením zaměření skupiny na tento region, který je považován za jeden ze tří prioritních a strategických os jejího průmyslového rozvoje. Skupina do tohoto regionu hodlá v příštích dvou letech investovat 700 milionů eur. Tuto vizi navíc podporují pozitivní perspektivy automobilového trhu v Latinské Americe i výsledky v tomto regionu. V prvních devíti měsících roku 2010 zde skupina prodala 195 000 vozů a očekává se, že do konce roku dosáhne toto číslo 275 000, což znamená 20 % nárůst oproti roku 2009.
Skupina PSA Peugeot Citroën zaměstnává v Latinské Americe více než 10 000 osob. Její průmyslové aktivity v tomto regionu zahrnují čtyři výrobní střediska, z nichž ve dvou se vyrábí automobily (Porto Real v Brazílii a EL Palomar v Argentině) a ve dvou mechanické součásti a motory (jedna továrna v Brazílii, jedna v Argentině). Skupina zde dále provozuje Tech Center (centrum pro výzkum a vývoj), který propojuje jednotlivé výrobní továrny v regionu, jimž poskytuje potřebnou technickou podporu při vývoji a výrobě automobilů.