Od října letošního roku dochází k dalším změnám v oblasti povinného ručení.
...
Renault představuje nový a jedinečný restomod show car, který vznikl ve spolupráci s francouzským designérem Orou Ïto...
Zatímco společnost PORR dokončuje rozšíření metra ve Vídni, výstavba pražské linky D je stále v nedohlednu.
...
Společnost Halfords ze svých zkušeností potvrzuje, že Češi, na rozdíl od tradiční představy o snaze našeho národa ušetřit za každou cenu, dávají přednost kvalitním pneumatikám. Tento trend odrážejí také prodejní statistiky společnosti Halfords ze zimy 2007, kdy pneumatiky Michelin dosáhly o 30 % vyšších prodejů než Barum.
Šetřit na nesprávném místě se totiž nevyplácí. Tuto trpkou zkušenost již muselo udělat mnoho motoristů zvláště v zimním období, které klade na řidiče i automobil mimořádné nároky. Jakmile klesnou teploty pod sedm stupňů Celsia, stávají se zimní pneumatiky hlavním pilířem bezpečné jízdy. Toto pravidlo je obecně známé a stále více českých motoristů, pro které se už podzimní a jarní „přezouvání" jejich plechových kamarádů stalo každoročním rituálem, přichází v praxi na to, že není zimní pneumatika jako zimní pneumatika. Nemusí být totiž ani sněhová kalamita nebo ledovka, aby byl rozdíl v jízdě mezi levnými neznačkovými zimními pneumatikami a o něco dražšími zimními plášti od renomovaných výrobců více než zřetelný i pro méně zkušené řidiče.