MotorInfo

Prodejci vozů Mazda mají novou internetovou aplikaci

15.1.2010 11:28
Prodejci vozů Mazda mají novou internetovou aplikaci

Jeden z hlavních závazků společnosti Mazda vůči jejím dealerům je maximální podpora ve všech směrech.

Kromě základních skutečností, jako je například menší důraz na drahé standardy, nebo výhodně nastavené balíčky financování do začátku - je to nyní v Čechách i poskytnutí speciální aplikace od společnosti JATO, která autorizovaným prodejcům Mazda umožňuje celou škálu různých porovnání jednotlivých aspektů prodávaných vozidel.

Systém JATO Carspecs4 je nástrojem pro porovnávání a konfigurování vozů. Je přístupný přes webový prohlížeč a prodejce tak potřebuje pouze internetové připojení. Aktualizace není nutná - vždy jsou k dispozici přesná a aktuální data. Celá databáze obsahuje nabídku modelů na trhu nových vozů, technickou specifikaci; standardní a příplatkovou výbavu, akce a slevy - ale i fotografii každého vozu. Nedůležitější jsou ovšem okamžité výhody využívání systému pro prodejce a majitele dealerství. Vzhledem k tomu, že systém Carspecs4 je schopen poskytnout hlavní prodejní argumenty - pomáhá prodejci efektivně komunikovat s případným zákazníkem. Pouze zadáním několika základních informací se prodejci zobrazí výhody vozů Mazda oproti konkurenci, dostane aktuální informace z trhu nových vozidel. Prodejce si průběžně rozšiřuje znalosti o konkurenčních nabídkách a má možnost sledovat hlavní konkurenty v regionu. Na druhé straně pak majitel může sledovat aktivity prodejce - například počet srovnání za den/týden, srovnávané modely, nejčastější srovnání atp.

„Projekt JATO pro dealery pokrývá všechny oblasti, které by měl prodejce ovládat nejen o značce pro kterou pracuje, ale i o konkurenci; tedy o změnách cen, nových modelech nebo speciálních sériích," říká Andrea Černáková, Coordinator Brand Marketing Mazda Motor Čechy a Slovensko, která má vedení projektu pro Českou republiku na starosti. „Tímto mu vlastně poskytujeme vždy aktuální a nezávislý přehled trhu potřebný pro komunikaci se zákazníkem a zároveň mu umožňujeme jednat nejen o ceně, ale i o dalších výhodách prodávaného modelu. Systém Carspecs4 je dalším příkladem proč je Mazda franšízovou volbou pro nejlepší automobilové dealery."

Společnost JATO je velmi uznávaným poskytovatelem dat pro automobilový průmysl, který svým klientům přináší nezávislé srovnání cen, technických specifikací a výbav s konkurenčními modely. V současnosti využívají data od této společnosti všichni významní výrobci automobilů zastoupení v České republice.