Od října letošního roku dochází k dalším změnám v oblasti povinného ručení.
...
Renault představuje nový a jedinečný restomod show car, který vznikl ve spolupráci s francouzským designérem Orou Ïto...
Zatímco společnost PORR dokončuje rozšíření metra ve Vídni, výstavba pražské linky D je stále v nedohlednu.
...
Škoda Auto vykázala za měsíc listopad celkem 55 460 prodaných vozů. V porovnání se stejným obdobím roku 2008 odpovídá nárůstu 26,0 %.
Nejsilnějšími prodejními trhy jsou Německo a Čína. Vysoká poptávka setrvává u modelu Fabia a Octavia. Nejprodávanějším modelem značky byla v listopadu poslední generace Škoda Octavia s 20 911 vozy (tj. +17,4 % proti listopadu 2008). Prakticky stejné oblibě se těší Škoda Fabia s 19 598 vozy (tj. +23,2 % proti listopadu 2008). Nejvíce vozů dodala Škoda Auto v listopadu zákazníkům v západní Evropě, celkem 25 565 (tj. +29,8 % proti listopadu 2008). Německo se na tomto odbytu podílelo téměř polovinou (tj. 10 219; +32 % proti listopadu 2008). Výrazně rostly proti loňsku prodeje značky Škoda i ve Velké Británii, a to o 45,3 % (tj. 2 511 vozů). Úspěchy sklízí společnost Škoda Auto také na trzích v zámoří. V Číně prodala automobilka za měsíc listopad 11 186 vozů (tj. +172,8 % proti listopadu 2008), v Indii pak 1 238 vozů (tj. +69,4 % proti listopadu 2008). Prodej v České republice za listopad 2009 činí 5 403 vozů, což znamená meziroční nárůst o 10,6 %.