Od října letošního roku dochází k dalším změnám v oblasti povinného ručení.
...
Renault představuje nový a jedinečný restomod show car, který vznikl ve spolupráci s francouzským designérem Orou Ïto...
Zatímco společnost PORR dokončuje rozšíření metra ve Vídni, výstavba pražské linky D je stále v nedohlednu.
...
Z montážní linky automobilky Ford v Kolíně nad Rýnem vyjede již brzy první stovka nových Fiest určených pro severoamerický trh.
V rámci nového programu „Fiesta Movement" vybere Ford 100 zákazníků, kteří dostanou možnost okusit výborné jízdní vlastnosti nové Fiesty ještě předtím, než se tento populární malý vůz začne v Americe oficiálně prodávat. V rámci kampaně Ford rovněž využije populárních sociálních sítí typu Facebook, FlickR nebo YouTube.
Na rozdíl od ostatních předprodejních kampaní, je tato jedinečná v tom, že využívá internetových sociálních sítí typu Facebook, FlickR nebo YouTube, prostřednictvím nichž chce Ford zapojit do diskuse o nové Fiestě širokou veřejnost. Hlavním cílem programu je pak především zmapování požadavků amerického trhu v dynamicky se rozvíjejícím segmentu malých osobních vozů. Vybraná stovka šťastlivců, kteří se budou každý den moci podělit o skvělé zážitky s novou Fiestou, však nebudou jediní, kdo se s novým vozem seznámí. Naplánováno je celkem 100 tisíc předváděcích jízd, při nichž si potenciální zákazníci budou moci vůz sami vyzkoušet ještě před jeho uvedením na trh v příštím roce. Stovka pětidveřových Fiest rezervovaná pro tuto kampaň je montována v kolínském závodu, kde se vyrábí i evropský model. Vozy určené speciálně pro tento program „Fiesta Movement" jsou osazeny benzínovým motorem 1,6 Ti-VCT (88kW).
„Jedna věc je o Fiestě jen hovořit, ale když si jí lidé budou moci vyzkoušet a zažít - to je něco úplně jiného," prohlásila Connie Fontaine, manažerka pro značku a obchodní partnerství Ford Motor Company. „Je to jeden způsob, jak umožnit lidem seznámit se s Fiestou napřímo a nám a našim konstruktérům poskytnout bezprostřední zpětnou vazbu. Kampaň vychází ze způsobu dnešní komunikace a dává lidem možnost popovídat si o Fiestě - místo jednosměrného dialogu z naší strany," dodává Fontaine.
Nová Fiesta je prvním skutečně globálním vozem automobilky Ford Motor Company. Do roku 2010 se bude vyrábět v továrnách v Německu, Španělsku, Thajsku a Číně, a prodávat se bude po celém světě. Po oficiálním zahájení prodejů v USA v roce 2010 se model Fiesta bude vyrábět také v závodě v mexickém Cuautitlánu.