Od října letošního roku dochází k dalším změnám v oblasti povinného ručení.
...
Renault představuje nový a jedinečný restomod show car, který vznikl ve spolupráci s francouzským designérem Orou Ïto...
Zatímco společnost PORR dokončuje rozšíření metra ve Vídni, výstavba pražské linky D je stále v nedohlednu.
...
Renault představí na letošním Autosalonu v Brně především dva konvertibilní modely - nový Renault Mégane Coupé-Cabriolet a Renault Wind. Na stánku této francouzské značky najdeme ale také vozy Gordini, Mégane GT a GT Line a také nejnovější nabídku nových užitkových automobilů.
Renault Mégane-Coupé Cabriolet je 4. za sebou jdoucím kabrioletem značky v segmentu C. Jeho uchvacující design spojuje eleganci coupé a pocity z jízdy v kabrioletu. Renault Wind pak pouští nový vítr do světa roadsterů. Renault Wind je vynalézavé a radost nabízející coupé-roadster použitelné každý den. Nové verze GT a GT Line doplňují řadu Mégane o ušlechtilý a odlišný směr: z vnějšku mají ostřejší vzhled, uvnitř mají rozhodně sportovní atmosféru, spolu s nastavením podvozku a motorickým vybavením. Další vzrušující záležitostí je „Francouzský dotyk" od Gordini, který se nyní týká modelu Clio Renault Sport. Přitažlivý modrý oděv s dvěma charakteristickými bílými pásy od této chvíle zakrývá oživené motory modelů Twingo Gordini R.S. a Clio Gordini R.S..
RENAULT WIND
Nový vítr ve světě roadsterů
Renault představuje Renault Wind, dvoumístný coupé-roadster, o délce 3,83m s vynalézavým otevíráním střechy. Díky novátorskému pojetí otočné velmi rychlé střechy je Renault Wind pozváním ke svobodě a nabízí nové možnosti těm, kteří milují jízdu bez střechy. Renault Wind oslovuje klientelu, která hledá kompaktní sportovní vozidlo se sklopnou střechou, odlišné a zároveň praktické pro každodenní použití. Díky svým rozměrům je Renault Wind ve městě hbité auto. Jako jediné nabízí trvalý objem kufru 270 dm3 VDA, bez ohledu na polohu střechy.
NOVÝ RENAULT MÉGANE COUPÉ-CABRIOLET
Elegance coupé, pocit z jízdy v kabrioletu
Nový Mégane Coupé-Cabriolet přichází, aby korunoval obnovení řady Mégane, tvořené již pěti karosériemi. Jeho uchvacující design spojuje eleganci coupé s pocity z jízdy v kabrioletu. Vybaven prvky, které vedly k úspěchu jeho předchůdce - tedy velkou zasunovací prosklenou střechou a širokou škálou výbavy, jde nový Mégane Coupé-Cabriolet ještě dál a nabízí zákazníkům:
Nový Mégane Coupé-Cabriolet je vyráběn v závodě Renault v Douai ve Franci, spolu s modelem Scénic a Grand Scénic. Využívá tak know-how získané od zahájení programu Mégane a zejména zkušenosti z kompletace předchozí generace Mégane Coupé-Cabriolet.
GORDINI R.S.
Legendární značka patřící k Renaultu od roku 1969 se vrací na silnice. Renault značku Gordini koupil a od roku 1981 ji nevyužíval ...
Toto jméno proslavil Amédé Gordini díky svým schopnostem při ladění závodních automobilů
- od druhé poloviny 30. let se věnoval přípravě vozů SIMCA pro různé typy závodů;
- v roce 1957 nastoupil do Renaultu aby řídil jeho závodní divizi;
- mezi největší triumfy patřilo vítězství Renaultu 8 Gordini v korsické rallye v roce 1964.
GT a GT LINE
dvě nové sportovní nabídky doplňující řadu Mégane
Řada Mégane se obohatila o dva nové sportovní modely GT a GT Line, které vyvinuli v Renault Sport Technologies. Jejich ambicí bylo, aby radost a sportovní jízda byly dostupné co největšímu počtu zákazníků a to díky tomu, že využijí know-how od Renault Sport Technologies. Oba modely jsou k dispozici s karosérií sedanu, kombi, coupé a coupé-kabriolet, a oba zahrnují specifické sportovní vlastnosti:
Verze GT, ta exkluzivnější z obou, je spojena výhradně s benzinovým motorem TCe 180 a silným dieselovým motorem dCi 160, silným, s vysokými otáčkami. Navíc tato verze převzala některé prvky podvozku od Mégane R.S. Na základě konečné úpravy Dynamique disponuje verze GT Line sportovním podvozku z Mégane Coupé, spojeným s ekologickými a úspornými motory jako je dCi 110 FAP (114g CO2/km), od této chvíle disponujícími zcela novou automatickou převodovkou s dvojitou spojkou EDC (účinná dvojitá spojka).
EXPOZICE NOVÝCH UŽITKOVÝCH VOZŮ ZNAČKY RENAULT
Již 12 let je značka Renault předním výrobcem užitkových vozů v západní Evropě. S podílem 14,81 % na trhu v roce 2009 Renault dokázal odolat propadům prodeje (-28 % za rok 2009). Aby svou vedoucí pozici Renault upevnil, uvádí v roce 2010 tři nové modely. Nabídka je tak obnovena a obohacena o nový Renault Master, nový Renault Trafic a nový Renault Kangoo Express Maxi. Zahrnuje objemy od 2 do 22 m3.
Nový Renault Master, vlajková loď sortimentu užitkových vozů, nabízí osvědčený design, který odráží robustnost vozidla. Ergonomie místa řidiče byla vypracována tak, aby poskytovala pohodlí na nejvyšší úrovni na trhu. Jeho nový motor 2.3 dCi nabízí tři úrovně výkonu (100, 125 a 150 koní). S průměrnou úsporou 1 l/100 km v porovnání se stávajícím modelem Master a s kombinovanou spotřebou od 7,1 l/100 km je nový Renault Master na prvním místě ve spotřebě dle NEDC. Náklady na údržbu byly sníženy o 40 %, a jsou tak jedny z nejnižších na trhu. Díky novým verzím pohonů je sortiment rozšířen o čtvrtou délku (užitný objem až 22 m³), a o verze s dvoumontáží zadních kol 3,5 t a 4,5 t a o nové možnosti přestaveb karoserií.
Nový Renault Trafic rovněž nabízí lepší pohodlí a ergonomii. Palubní deska je přepracována, a poskytuje tak lepší uspořádání. Vozidlo je vybaveno novou výbavou převzatou z osobních vozů, tak aby život za palubní deskou byl mnohem pohodlnější. Nový Renault Trafic nabízí limitovaná série „Black edition", která přináší komfort srovnatelný s luxusními vozy.
Nový Renault Kangoo Express Maxi je model s prodlouženým rozvorem o téměř 40 cm. Nabízí až 4,6 m3 užitného objemu a délku nákladu až 2,90 m. Představuje zvýšenou modularitu, vynikající jízdní vlastnosti a vždy úsporné motory.