Od října letošního roku dochází k dalším změnám v oblasti povinného ručení.
...
Renault představuje nový a jedinečný restomod show car, který vznikl ve spolupráci s francouzským designérem Orou Ïto...
Zatímco společnost PORR dokončuje rozšíření metra ve Vídni, výstavba pražské linky D je stále v nedohlednu.
...
Renault je značka, která již dvanáct let drží pozici lídra na evropském trhu užitkových vozidel - v roce 2009 měla podíl na trhu 14,81 %. V současné době pokračuje ve své strategii distribuce pro profesionální zákazníky tím, že uvádí ve dvaceti zemích světa značku Renault Pro+.
Renault tak rozšiřuje svůj záměr rozvíjet služby určené profesionálům prostřednictvím unikátní značky Renault Pro+ / Business Centrum. Závazky značky jsou rozděleny do pěti hlavních okruhů: Profesionalita specializovaných prodejních a servisních týmů, které využívají školicích programů konstruktérů. To se projevuje v realizaci prodejního a poprodejního prostoru výlučně vymezenému profesionálním zákazníkům, ve kterém týmy pro ně určené pracují v oblasti užitkových vozidel. Viditelnost výrobků pro profesionální použití v sortimentu Renault, a zejména přestavěných vozů. Dostupnost prostřednictvím seskupení služeb pro profesionální použití vozu na jednom místě: nákup nových nebo ojetých vozidel, speciální příslušenství a výbava, přestavby, financování, smlouvy o údržbě nebo mobilitě, umístění atd. Systematicky se nabízí vyzkoušení užitkových vozidel stejně jako u osobních vozidel, bez nutnosti objednání. S tím se pojí obchodní nabídka do 48 hodin dle speciálních požadavků každého zákazníka. Již od předání vozidla je k dispozici poprodejní konzultant. Akčnost díky pružné organizaci, pomocí zařízení a nástrojů upravených pro vozidla vážící až 5 tun, umožňující rychlé převzetí do péče zákazníků v krátkém čase, předem daném a respektovaném. Pracovní doba dílen je rozšířena pro profesionální zákazníky. Diagnostika se provádí do jedné hodiny a údržba vozidla je provedena do osmi pracovních hodin bez objednání. To přispívá k tomu, aby profesionálové neměli výpadky v práci. Rovněž se Renault Pro+ / Business Centrum zavazuje u každé opravy předložit zákazníkovi podrobný rozpočet ve lhůtě maximálně čtyř hodin, a také předloží datum předání vozidla zpět do užívání. Efektivita prostřednictvím pomoci v povolání. V případě, že je vozidlo nepojízdné, nabízí síť Renault Pro+ / Business Centrum řešení, které může vést až k půjčení náhradního vozidla stejné kategorie. Renault Pro+ / Business Centrum umožňuje tak svým zákazníkům, aby se soustředili na svou práci a její nepřetržitý chod. Se sítí Renault Pro+ / Business Centrum přináší skupina Renault globální odpověď svým profesionálním zákazníkům jak z hlediska prodeje nových vozidel, ojetých vozidel a financování, tak i svou rychlostí a technickými prostředky, které má k dispozici. Renault tak uplatňuje celé své know-how i v příjmu, diagnostice a opravách pro své profesionální zákazníky, kteří čelí velkým těžkostem. V roce 2009 vzniklo ve 14 zemích 66 míst Renault Pro+. V roce 2010 značka zrychlila svůj mezinárodní rozvoj, v Evropě a mimo Evropu. Pro skupinu Renault je cíl s horizontem v roce 2012 jasný: mít soustředěnou síť 400 Renault Pro+ schopnou přijímat profesionální zákazníky. Pro potřeby českých zákazníků Renault zavádí koncept Pro+ / Business Centrum do 10 největších měst ČR tak, aby tyto služby byly dostupné ve všech regionech.