Od října letošního roku dochází k dalším změnám v oblasti povinného ručení.
...
Renault představuje nový a jedinečný restomod show car, který vznikl ve spolupráci s francouzským designérem Orou Ïto...
Zatímco společnost PORR dokončuje rozšíření metra ve Vídni, výstavba pražské linky D je stále v nedohlednu.
...
V Evropě je Renault Trafic na třetím místě ve svém segmentu za rok 2009 s podílem na trhu ve výši 13,5 %. Uvedením nového modelu Trafic Renault předkládá nabídku, která je ještě více v souladu s očekáváním zákazníků, profesionálů i jednotlivců. Pohodlí a ergonomie jsou hlavní hesla tohoto nového vozu.
Nová palubní deska, nové vybavení
Nová palubní deska Renault Trafic zahrnuje užitečné a ergonomické přihrádky:
Stínítko nad palubní deskou bylo upraveno tak, aby se zlepšila viditelnost a čitelnost informací. Umístění kontrolek bylo uspořádáno ve stejném duchu.
Aby bylo zachováno co největší pohodlí v kabině, nový Renault Trafic nabízí novou výbavu převzatou ze světa osobních vozů:
*Systém IQ RoutesTM TomTom® vypočítá nejrychlejší trasu s ohledem na skutečné rychlosti naměřené na silnici. Je to možné díky databázi TomTom® obohacené zkušenostmi milionů uživatelů. Tyto údaje umožňují výpočet optimální trasy podle předpokládaného dne a hodiny jízdy.
Kontrolovaná spotřeba
2.0 dCi nabízí dvě úrovně výkonu, které nabízejí pružnost, radost z řízení a kontrolovanou spotřebu.
Verze 90 koní (66 kW). Tato verze vykazuje točivý moment 240 N.m při otáčkách 1 600 1/min. Její spotřeba při smíšeném provozu je 7,4 l/100 km s emisemi CO2 195 g/km (s manuální převodovkou).
Verze 115 koní (84 kW). Velmi flexibilní motor s točivým momentem 290 N.m od 1 600 1/min. Její spotřeba při smíšeném provozu je rovněž 7,4 l/100 km s emisemi CO2 195 g/km s manuální převodovkou.
Dále je v nabídce i motor 2,5 dCi 150k tento motor vykazuje točivý moment 320N.m při 1 500 1/min a výkon 146k při 3 500 1/min s kombinovanou spotřebou 8,7 l/100 km což odpovídá emisím 229 g/km CO2.
„Dynamičtější" vzhled
Nový design krytu palubní desky a chromované lemování budíků, u vyšších osobních verzí, dodává novému Renaultu Trafic sportovnější nádech. Čalounění „Elba" je odvozeno od modré barvy a posiluje tuto více dynamickou konotaci. Nový Renault Trafic získal také nový barevný odstín laku.
Bezpečné a dynamické chování
Nový Renault Trafic nabízí přesné vedení a pohodlí, zavěšení téměř jako u osobních vozů, díky přední nápravě odvozené z technologie používané u tohoto typu karoserie: přední náprava typu pseudo-McPherson, s tyčemi stabilizátorů. Vzadu koncept torzní nápravy s vlečnými rameny a Panhardskou tyčí zajišťuje navíc kromě akustického pohodlí, vyplývajícího z účinné filtrace hluku z jízdy, přesné dynamické chování, které je hodno nejlepších osobních vozů na trhu. Použití tlumičů s hydraulickým ventilem, proměnným dle zatížení, zaručuje, že stabilita a chování vozidla se nemění podle zatížení. Brzdový systém je navržen se čtyřmi kotoučovými brzdami, s dvoupístkovými třmeny vpředu. ABS, vybavený rozdělovačem brzdné síly EBV a doplněný AFU (podporou nouzového brzdění), umožňuje řidiči těžit rychle z celé brzdné síly, aniž by docházelo k zablokování kol, a trajektorie vozu zůstala zachována.
„Black Edition" modelu RENAULT TRAFIC
Limitovaná série „Black Edition", vyznačující se luxusním vzhledem, byla připravena na základě nového Renaultu Trafic Passenger Privilège. Tento stylový vůz je určen pro zákazníky využívající přepravních společností pro „VIP" nebo limuzín.
Navíc mimo výbavu modelu Passenger Privilège nabízí: