Od října letošního roku dochází k dalším změnám v oblasti povinného ručení.
...
Renault představuje nový a jedinečný restomod show car, který vznikl ve spolupráci s francouzským designérem Orou Ïto...
Zatímco společnost PORR dokončuje rozšíření metra ve Vídni, výstavba pražské linky D je stále v nedohlednu.
...
I přes veškerou snahu, vítězství a mnohá umístění na stupních vítězů, tým Renault Trucks – MKR Technology skončil na druhém místě v letošní sezoně evropského poháru.
Mimořádný výkon podal tým MKR Junior 14 v čele s Adamem Lackem se umístil na třetím místě v celkovém pořadí týmů. Poslední 10. podnik sezony v Le Mans sledovalo 53 700 diváků, což je o téměř 5 % více než v loňském roce. Renault Trucks tak měl i mimořádnou příležitost pokračovat v oslavách 20 let vozidla Renault Magnum.
První kvalifikační závod na legendárním okruhu Bugatti v Le Mans, začal pro šechny tři závodní speciály Renault Trucks úspěšně. Bohužel, diskvalifikace dvou z nich je posunula na konec startovního roštu a tím uzavřela přístup k rozhodujícím bodům.
Šéf týmu Mario Kress, který vždy bojuje až do poslední chvíle, si už v sobotu musel připustit, že jeho tým pohár konstruktérů neobhájí. Z čela startoval jen Adam Lacko, když kolegové Markus Bösiger i Markus Oestreich museli vyjíždět z posledních pozic. Lacko po těžkých soubojích o jedny z posledních bodů bral bronz. Bösiger a Oestreich se dokázali probojovat na desáté a jedenácté místo.
V odpoledním hendikepovém závodě, kdy si elitní osmička zrcadlově otočila své pozice, vyjížděl Adam Lacko až ze šesté příčky, ale postupně se propracoval před Hahna. Bösiger bodoval šestý a Oestreich kvůli prasklé vzduchové hadici závod nedojel.
V neděli po startu hlavního závodu udělal Vršecký fatální chybu. Nejen, že svou jízdou spolu s Albacetem způsobil vážnou nehodu, ale i díky ní se definitivně připravil o post české jedničky. Nejlepším českým pilotem se tak díky celkovému třetímu místu stal Adam Lacko a MKR Junior 14 zase nejlepším českým týmem.
Po novém startu se do čela dostaly závodní speciály Renault Trucks. Zvítězil Markus Oestreich před svým bronzovým kolegou Adamem Lackem. Další senzační moment přišel v následujícím hendikepovém závodě díky Oestreichovi. Lacko kvůli technickým potížím tentokrát nedokončil, ale jeho kolega se z osmého místa dokázal znovu dostat až na vedoucí pozici a na pódiu slavil s kolegou Markusem Bösigerem. Poslední dva závody tak rozhodly, že celkovým vítězem se stal Jochen Hahn, druhý Albacete a třetí Adam Lacko. Markus Oestreich se umístil čtvrtý a šestá příčka patří Bösigerovi. V týmech titul získala dvojice Albacete/Nittel před Bösiger/Oestreich a bronz patří juniorskému projektu MKR Team 14 Juniors s piloty Lackem a Janiecem.
Pokud jde o Coupe de France, tým Aravi složený ze zaměstnanců Renault Trucks zažil hodně emocí. Celý víkend Lionel Montagne (bývalý automobilový závodník) a jeho hlavní konkurent bojovali na trati. V závěru získal Montagne titul mistra Francie ve svém Renault Premium a to i přesto, že to byla jeho první sezóna za volantem závodního trucku.
Více než 53 700 diváků v Le Mans mohlo sledovat pokračující oslavy 20 let Renault Magnum, které začaly v Magny-Cours v září. Vrcholem víkendu byl průvod zdobených vozidel Renault Magnum na okruhu Bugatti, včetně ohňostroje.
Sezona Truck Racing 2011 skončila a tým Renault Trucks – MKR Technology již dnes upírá svůj zrak na novou sezonu 2012.