Od října letošního roku dochází k dalším změnám v oblasti povinného ručení.
...
Renault představuje nový a jedinečný restomod show car, který vznikl ve spolupráci s francouzským designérem Orou Ïto...
Zatímco společnost PORR dokončuje rozšíření metra ve Vídni, výstavba pražské linky D je stále v nedohlednu.
...
Opravy poškozeného povrchu na dálnici D1 a s ním související omezení provozu nyní netrvají stavbařům měsíc, ale pouhou desetinu běžného času, tedy tři dny. Výrazného zkrácení termínu stavbaři dosahují díky jedinečné technologii rychletuhnoucího betonu.
V současné době tento moderní postup využívá společnost Skanska DS při opravách dálnice D1. „Během rekonstrukce vyměníme původní, více než třicet let staré betonové desky, které se v nejvíce exponovaných místech začínaly lámat, a nahradíme je novým betonovým povrchem. Oprava jednoho úseku trvá maximálně tři dny. Při použití standardního cementobetonového krytu, s nímž má tento materiál plně srovnatelné vlastnosti, by přitom rekonstrukce i uzavírka trvala déle než měsíc," uvedl Petr Škoda ze společnosti Skanska DS.
Během prvního dne se odstraní stavbaři původní nevyhovující panel a připraví výztuže pro nový cementobetonový kryt. Po betonáži a úpravě povrchu beton tuhne zhruba 16 až 24 hodin.