Od října letošního roku dochází k dalším změnám v oblasti povinného ručení.
...
Renault představuje nový a jedinečný restomod show car, který vznikl ve spolupráci s francouzským designérem Orou Ïto...
Zatímco společnost PORR dokončuje rozšíření metra ve Vídni, výstavba pražské linky D je stále v nedohlednu.
...
Modelová řada Hyundai Santa Fe, která tvoří zlatý střed v hierarchii modelů SUV vyráběných společností Hyundai Motor Company, si našla po celém světě již dva miliony zákazníků.
Milník dvou milionů prodaných vozů Santa Fe svědčí o vysoké kvalitě a velmi zdařilém designu tohoto praktického SUV, které si v celosvětovém měřítku upevňuje pozici nejprodávanějšího modelu ve svém segmentu. Pokud bychom dva miliony vozů Santa Fe zaparkovali do jedné řady za sebou (celková délka 4 675 mm), pak by její délka odpovídala vzdálenosti mezi Ústí nad Labem a Kapským městem v Jihoafrické republice (místa konání mistrovství světa ve fotbale 2010) - celkem 9 400 km. Pokud bychom všechny tyto vozy naskládali na sebe (celková výška 1 725 mm), převyšovala by výsledná věž Mount Everest (8 848 m) třistadevadesátkrát.
Obliba modelu Santa Fe postupně rostla od jeho uvedení na trh v červnu 2000. Tento vůz přesvědčil zákazníky novou koncepcí v kategorii SUV, která nabídla řidičům komfort a bezpečnost SUV a zároveň prostornost interiéru minivanu. Modelová řada Santa Fe získala navíc bezpočet nejrůznějších ocenění a vyznamenání od renomovaných institucí, mezi něž patří například Top Safety Pick od organizace Insurance Institute for Highway Safety (2008; cena za špičkovou bezpečnost) a Total Quality Award od společnosti Strategic Vision (2008; ocenění za celkovou kvalitu).
■ Cekový prodej vozů Santa Fe od jejich uvedení na trh v roce 2000
ROK | CELKEM |
2000 | 65 566 |
2001 | 166 618 |
2002 | 223 592 |
2003 | 246 787 |
2004 | 262 628 |
2005 | 171 153 |
2006 | 217 325 |
2007 | 283 718 |
2008 | 219 211 |
2009 (leden až říjen) | 157 918 |
CELKEM | 2 014 516 |