Od října letošního roku dochází k dalším změnám v oblasti povinného ručení.
...
Renault představuje nový a jedinečný restomod show car, který vznikl ve spolupráci s francouzským designérem Orou Ïto...
Zatímco společnost PORR dokončuje rozšíření metra ve Vídni, výstavba pražské linky D je stále v nedohlednu.
...Solidní konstrukce, rozsáhlý typový sortiment, všem přístupná prodejní a servisní podpora Scanie vytvářejí atraktivní nabídku pro svět stavebnictví.
Zájemci si mohou na výstavní ploše uvnitř haly prohlédnout vozy:
Scania R 730 6x4 - největší výkon těžkotonážního tahače
● Těžkotonážní tahač, celková hmotnost soupravy až 180 000 kg
● Standardní převody s plně samočinnou převodovkou Scania Opticruise
● Největší výkon ve třídě motoru V8 činící 730 k a 3 500 N.m
● Euro 5 a EEV s technologií Scania SCR (selektivní katalytická redukce)
● Provozuschopný se spalováním stoprocentní bionafty
● Největší výkon a vysoká produktivita
● Budka řidiče řady Scania Topline pro největší pohodlí při jízdě i odpočinku
● Nový vnější vzhled řady V8
● Nový design interiéru řady V8
● Nové ovládání závěru diferenciálu se zobrazením na displeji
Budka řidiče Scania R Topline vysoká spací
Motor 16,4 litru V8
Emise Euro 5 a EEV, Scania SCR
Největší výkon 537 kW (730 k)
Točivý moment 3 500 Nm/1 100 - 1 350 1/min
Převodovka 12+2 Split&Range s rychloběhem a samočinným
systémem Scania Opticruise a retardérem Scania
Přední náprava 9 000 kg, listové pružiny
Zadní náprava 32 000 kg, listové pružiny
Rozvor náprav 3 300 mm
Nástavba těžkotonážní od FJ Lastvagnar
Scania P 380 6x4 - jednostranný sklápěč o objemu 18 m3, hotové řešení
● Užitečná hmotnost 26 000 kg
● Motor typu 380 Euro 3
● Dodáváno Scanií jako komplet s nástavbou a plným servisem
● Provozuschopný se spalováním stoprocentní bionafty
●Vysoký točivý moment a snadná ovladatelnost, výborná provozní efektivita
● Nové ovládání závěru diferenciálu se zobrazením na displeji
Budka řidiče Scania P nízká krátká
Motor 12 litrů řadový šestiválec
Emise Euro 3
Největší výkon 280 kW (380 k)
Točivý moment 1 900 N.m/1 100 - 1 300 1/min
Převodovka 12+2 Split&Range s rychloběhem
Přední náprava 9 000 kg, listové pružiny
Zadní náprava tandemová 32 000 kg, listové pružiny
Brzdy bubnové
Rozvor náprav 4 300 mm
Nástavba 18,0 m3 jednostranný sklápěč Atlas
Scania G 440 8x6 - těžkotonážní jednostranný sklápěč 16 m3
● Nový motor typu 440 s technologií EGR (recirkulace výfukových plynů)
● Bez aditiv, bez dalšího tankování
● Lze upravit pro spalování stoprocentní bionafty
● Vynikající točivý moment, snadná ovladatelnost, výborná provozní efektivita
● Budka řidiče řady G denní
● Nový vnější design
● Nové ovládání závěru diferenciálu se zobrazením na displeji
● Nová tandemová náprava 26 000 kg s listovými pružinami
Budka řidiče denní řady G
Motor 13 litrů řadový šestiválec, vysokotlaké vstřikování paliva Scania XPI
Emise Euro 5, Scania EGR
Největší výkon 324 kW (440 k)
Točivý moment 2 300 Nm/1 100 - 1 300 1/min
Převodovka 12+2 Split&Range s retardérem Scania
Přední nápravy 2x 7 500 kg s listovými pružinami
Zadní nápravy tandemové 26 000 kg, listové pružiny
Brzdy bubnové
Rozvor náprav 4 500 mm
Nástavba jednostranný vanový sklápěč Meiller 16,0 m3
Scania G 420 6x4 - lehký výměnný třístranný sklápěč 10 m3
● Motor typu 420 Euro 5 se Scania SCR
● K dispozici také podle EEV
● Vynikající provozní efektivnost, mohutný točivý moment, snadná ovladatelnost
● Nová budka řidiče řady G v denním formátu
● Nový vnější design
● Nové ovládání závěru diferenciálu se zobrazením na displeji
● Nové vybavení pro odpočinek
● Nová tandemová náprava 21 000 kg s 2+2 lehkými listovými pružinami
Budka řidiče Scania řady G denní
Motor 12 litrů řadový šestiválec s vysokotlakým vstřikováním paliva
Scania HPI
Emise Euro 5, Scania SCR
Největší výkon 309 kW (420 k)
Točivý moment 2 100 N.m/1 100 - 1 400 1/min
Převodovka 12+2 Split&Range s rychloběhem a samočinným systémem Scania Opticruise a retardérem Scania
Přední náprava 7 500 kg s listovými pružinami
Zadní nápravy tandemové 21 000 kg s listovými pružinami
Rozvor náprav 3 300 mm
Nástavba třístranný sklápěč Dautel 9,8 m3
Na volné ploše pak čekají vozidla
Scania P 360 8x4 - lehkotonážní domíchávač betonu 9 m3
● Motor typu 360 Euro 5 s technologií Scania EGR
● Upravitelný pro spalování stoprocentní bionafty
● Vynikající provozní efektivnost, mohutný točivý moment, snadná ovladatelnost
● Nové ovládání závěru diferenciálu se zobrazením na displeji
● Nová tandemová náprava 21 000 kg s 2+2 lehkými listovými pružinami
Budka řidiče Scania řady P denní
Motor 13 litrů řadový šestiválec
Emise Euro 5, Scania EGR
Největší výkon 265 kW (360 k)
Točivý moment 1 850 N.m/1 000 - 1 300 1/min
Převodovka devítistupňová s přímým řazením a PTO nezávislým na spojce
Přední nápravy 2 x 7 100 kg s listovými pružinami
Zadní nápravy tandemové 21 000 kg s listovými pružinami
Rozvor náprav 4 300 mm
Nástavba domíchávač betonové směsi Stetter 9,0 m3
Scania G 470 10x4 - mimořádná pružnost pro těžební flotily
● Celková hmotnost 66 000 kg, užitečná až 46 000 kg
● Připraveno pro nástavbu o objemu 25 - 35 m3 (podle převáženého nákladu)
● Výtečná ovladatelnost zásluhou tří řízených náprav
● Atraktivní alternativa těžkých sklápěčů
● Nová denní budka řidiče Scania G
● Nový vnější design
● Motor typu 470 Euro 3
● Vynikající provozní efektivnost, mohutný točivý moment, snadná ovladatelnost
● Nové ovládání závěru diferenciálu se zobrazením na displeji
Budka řidiče Scania řady G denní
Motor 12 litrů řadový šestiválec se vstřikováním paliva Scania HPI
Emise Euro 3
Největší výkon 346 kW (470 k)
Točivý moment 2 200 N.m/1 050 - 1 350 1/min
Převodovka 12+2 s přímým řazením Split&Range a retardérem Scania
Přední nápravy 2 x 9 000 kg s listovými pružinami
Zadní nápravy tandemové 32 000 kg s listovými pružinami
Pátá náprava 13 000 kg BWP odpružená vzduchovými měchy
Rozvor náprav 4 100 mm
Kromě vozidel máte možnost vidět i vystavené průmyslové motory
Malý a výkonný devítilitrový pětiválec - až 294 kW, připraven pro 2011/2014
Motor 9 300 cm3 pětiválec s vysokotlakým vstřikováním paliva Scania XPI a mezichladičem stlačeného vzduchu
Emise EU Stage IIIB a US Tier 4i
Největší výkon 202 - 294 kW/2 100 1/min
Točivý moment 1 552 - 1 967 N.m
Hmotnost bez náplní 900 kg
Využití například nakladače, dumpery, bagry atd.
Výkonný, pružný třináctilitrový šestiválec - až 368 kW, připraven pro 2011/2014
Motor 12 700 cm3 řadový šestiválec s vysokotlakým vstřikováním paliva Scania XPI a mezichladičem stlačeného vzduchu
Emise EU Stage IIIB a US Tier 4i
Největší výkon 257 - 405 kW/2 100 1/min
Točivý moment 1 950 - 2 373 N.m
Hmotnost bez náplní 1 000 kg
Využití například dumpery, portálové přepravníky, třídiče kameniva,
stavební stroje, jeřáby atd.
Kompaktní šestnáctilitrový V8 silák - až 515 kW, připraven pro 2011/2014
Motor 16 400 cm3 vidlicový osmiválec s vysokotlakým vstřikováním paliva Scania XPI a mezichladičem stlačeného vzduchu
Emise EU Stage IIIB a US Tier 4i
Největší výkon 404 - 515 kW/2 100 1/min
Točivý moment 2 632 - 2 938 N.m
Hmotnost bez náplní 1 300 kg
Využití například vojenská technika, stroje pro zpracování dřeva
Systém kontroly emisí
Nový kompaktní systém řízení kontroly spalin na principu SCR, zvlášť upravený
Scanií pro průmyslové aplikace, je vystaven jako nový katalytický konvertor s nádrží
na činidlo (AdBlue/DEF).