Od října letošního roku dochází k dalším změnám v oblasti povinného ručení.
...
Renault představuje nový a jedinečný restomod show car, který vznikl ve spolupráci s francouzským designérem Orou Ïto...
Zatímco společnost PORR dokončuje rozšíření metra ve Vídni, výstavba pražské linky D je stále v nedohlednu.
...
Společnost Scania zveřejnila prozatímní zprávu o svých výsledcích za měsíc leden - červen 2010.
Provozní příjem vzrostl na 5 632 milionů SEK (523) a zisk na akcii vzrostl na 4,75 SEK (0,04). Čistý zisk se zvýšil o 23 % na 37 105 mil. SEK (30 288). Cash flow činil 5 993 mil. SEK (1 908) u vozidel a služeb. (čísla v závorkách jsou za stejné období v roce 2009 v SEK; SEK 9,5 = 1 EUR)
Leif Östling, prezident a CEO Scania komentuje slovy:
„Provozní příjmy Scania v první polovině roku 2010 vzrostly na 5 632 milionů švédských korun. Provozní zisk dosáhl ve druhém čtvrtletí rekordního vzrůstu o 17 %. Zlepšení situace vysvětluje z velké části vyšší objem prodeje vozidel, výrazné zvýšení využití kapacit a snížení nákladů, které byly zavedeny v loňském roce. První polovina roku 2009 byla charakteristická velmi nízkým využitím kapacit a negativním dopadem z měnových zajištění. Poptávka na trzích mimo Evropu je obecně na dobré úrovní. Brazilský trh nákladních automobilů je silný zásluhou dobré ekonomické aktivity a poptávce prospívají daňové úlevy a dotace úrokových sazeb. Scania využívá globálního stanoveného sortimentu a výrobní struktury, která nám umožnila rychle naplnit silnou poptávku v Latinské Americe. Poptávka na evropském trhu nákladních vozidel se výrazně zlepšila oproti loňské velmi nízké úrovni. Tato obnova byla ale limitována nadbytečnými kapacitami mezi dopravci a nízkými cenami dopravy. Mimo Evropu se zvýšila poptávka autobusů a autokarů. Poptávka motorů se zvýšila na mnoha trzích. Aktivita v odvětví dopravy se také zlepšila, což přispívá k vyšší poptávce po službě. Tento nárůst byl především v souvislosti s Latinskou Amerikou a Asií, ale v průběhu druhéhého čtvrtletí se postupně zvyšoval objem služeb i v Evropě. Cash flow u vozidel a ve službách činil 5 993 milionů švédských korun (630,8 mil. EUR). V dubnu představila Scania novou řadu motorů V8 včetně zcela nového modelu s výkonem 730 koní jako svojí špičku v sortimentu, což je dnes nejsilnější motor na trhu nákladních vozidel. To znamená, že Scania má k dispozici i všechna technická řešení a základnu motorů ke splnění emisní normy EURO 6, která vstoupí v platnost ke konci roku 2013. Ve třetím čtvrtletí očekáváme, že budou dodávky nákladních vozidle velmi blízko úrovni dodávek ve druhém čtvrtletí i navzdory době letních prázdnin v Evropě."