Od října letošního roku dochází k dalším změnám v oblasti povinného ručení.
...
Renault představuje nový a jedinečný restomod show car, který vznikl ve spolupráci s francouzským designérem Orou Ïto...
Zatímco společnost PORR dokončuje rozšíření metra ve Vídni, výstavba pražské linky D je stále v nedohlednu.
...
Podle předběžné zprávy Scania za období leden až září 2010 zvýšila provozní svůj provozní zisk na 9,02 milionu SEK a zisk na jednu akcii na 7,63 SEK.
Čistý příjem se zvýšil o 27 % na 55,66 milionu SEK a peněžní tok vzrostl na 8,38 milionu SEK ve vozidlech a službách. Větší dodávky vozidel a významně intenzivnější využití kapacit jsou hlavními příčinami tohoto vývoje. Prvních devět měsíců roku 2009 pro automobilku charakterizovalo nízké využití kapacit a velmi negativní dopady měnového zajištění. Poptávka na mimoevropských trzích je nyní obecně na dobré úrovni. Brazilský trh s užitkovými automobily je silný, což je jedním z efektů ekonomické aktivity a poptávka těží také z daňových úlev a dotace úrokových sazeb. Scania měla výhodu v tom že skupina má k dispozici společnou globální řadu produktů a výrobní strukturu, která společnosti umožňuje vycházet vstříc silnému zájmu o vozidla v Latinské Americe. Poptávka v celé Evropě, včetně Ruska, se zlepšila z velmi nízké úrovně v loňském roce. Míra denní produkce plynule roste a Scania se zaměřuje na udržení krátkých dodacích lhůt. Růst úrovně objemu výroby potvrzuje, že úzký profil se rozšířil jak mezi subdodavatelskými, tak nástavbářskými společnostmi. Scania měla možnost uvolnit agenturní zaměstnance ve výrobě a zajistit pružnost nájmu těchto pracovníků termínovanými smlouvami. Aktivita dopravního průmyslu nyní stoupá, což přispívá růstu poptávky po službách. Kromě Latinské Ameriky a Asie, které zaznamenávají v tomto období dobrou poptávku po servisu, také v Evropě roste podstatně velikost zájmu ve třetím čtvrtletí - okomentoval výsledky Leif Östling, prezident a výkonný ředitel společnosti Scania.