Od října letošního roku dochází k dalším změnám v oblasti povinného ručení.
...
Renault představuje nový a jedinečný restomod show car, který vznikl ve spolupráci s francouzským designérem Orou Ïto...
Zatímco společnost PORR dokončuje rozšíření metra ve Vídni, výstavba pražské linky D je stále v nedohlednu.
...
Pro SEAT Ibiza v pětidveřovém provedení i ve verzi SC je od června v nabídce nový motor 1.6 TDI CR/66 kW.
Je to první turbodiesel v řadě Ibiza vybavený systémem přímého vstřikování common rail, který zlepšuje výkonové parametry motoru a výrazně snižuje úroveň hlučnosti, spotřeby paliva a emisí. Čtyřválec 1.6 TDI CR/66 kW (90 k) nahrazuje v nabídce vznětových motorů pro Ibizu jednotku 1.9 TDI/66 kW (90 k) a představuje atraktivní volbu mezi turbodiesely 1.4 TDI/59 kW (80 k) a 1.9 TDI/77 kW (105 k). Uvedení nového motoru 1.6 TDI CR je prvním krokem v plánovaném postupném přechodu na systém přímého vstřikování common rail u všech vznětových motorů pro modelovou řadu Ibiza. První motor nové generace se bude dodávat s pětistupňovou mechanickou převodovkou a je vybaven filtrem pevných částic DPF, s nímž splňuje emisní normu EU V, která začne pro Ibizu platit od roku 2010. Výkonové parametry hovoří samy za sebe a díky velmi nízké úrovni spotřeby paliva a emisí patří Ibiza 1.6 TDI CR mezi nejekologičtější modely ve svém segmentu. Zárukou dynamického zrychlení je maximální točivý moment 230 N.m, který je k dispozici v rozsahu otáček od 1 500 do 2 500 1/min. Kombinovaná spotřeba paliva je přitom jen
4,2 l/100 km a úroveň emisí CO2 109 g/km. Modely Ibiza poháněné novým motorem 1.6 TDI CR se budou na českém trhu dodávat ve stupních výbavy Style a Sport se stejným rozsahem sériové a příplatkové výbavy jako u obdobných modelů s ostatními motory.