Od října letošního roku dochází k dalším změnám v oblasti povinného ručení.
...
Renault představuje nový a jedinečný restomod show car, který vznikl ve spolupráci s francouzským designérem Orou Ïto...
Zatímco společnost PORR dokončuje rozšíření metra ve Vídni, výstavba pražské linky D je stále v nedohlednu.
...
SEAT a Shakira znovu spojují své síly.
Zpěvačka se již před časem stala tváří SEATu, jedné z nejtemperamentnějších evropských značek, aby vyzdvihla její klíčové hodnoty v podobě sportovních vlastností, mladistvého ducha a atraktivního designu. V rámci propagace připravila španělská automobilka SEAT kampaň „Good Stuff", v níž vystupuje SEAT Ibiza a Shakira. Součástí kampaně „Good Stuff" jsou mimo jiné speciální bonusové aktivity pro členy klubu SEAT, mezi něž patří například soutěž o vstupenky na tři koncerty ve Španělsku a šance vyhrát vůz SEAT ve verzi Good Stuff. Kromě toho si může každý stáhnout zdarma nahrávku Good Stuff prostřednictvím Facebooku (http://www.facebook.com/SEATGoodStuff).
Spolupráce mezi značkou SEAT a Shakirou znamená spojení španělské automobilky s jednou z nejúspěšnějších zpěvaček na světě. SEAT, který letos slaví 60. výročí od svého založení, opětovně používá v rámci podpory evropského turné Shakiry hudbu k tomu, aby jejím prostřednictvím navázal přímé spojení se svou cílovou skupinou.