Od října letošního roku dochází k dalším změnám v oblasti povinného ručení.
...
Renault představuje nový a jedinečný restomod show car, který vznikl ve spolupráci s francouzským designérem Orou Ïto...
Zatímco společnost PORR dokončuje rozšíření metra ve Vídni, výstavba pražské linky D je stále v nedohlednu.
...
Budoucí plány rozvoje značky SEAT obsažené v programu Strategie 2018, jehož součástí je i zvýšení prodeje vozů SEAT až na 800 tisíc kusů ročně, představil dodavatelům z celého světa Erich Schmidt, předseda představenstva SEAT. V rámci mezinárodního setkání vedení automobilky s představiteli 80 spolupracujících firem, které se konalo v centrále
Erich Schmidt pozval přítomné firmy a jejich představitele k „účasti v procesu vzniku konkurenceschopnější a modernější firmy, v hledání nových řešení, umožňujících zlepšení v oblasti výrobních postupů a procesů, při zachování vysokých standardů v oblasti kvality."
V tomto duchu se také nesou obchodní cíle Strategie 2018, která přinese nové modely a záměr ve větší míře značku SEAT internacionalizovat. Dodavatelé přislíbili nastíněnému programu plnou podporu.