Od října letošního roku dochází k dalším změnám v oblasti povinného ručení.
...
Renault představuje nový a jedinečný restomod show car, který vznikl ve spolupráci s francouzským designérem Orou Ïto...
Zatímco společnost PORR dokončuje rozšíření metra ve Vídni, výstavba pražské linky D je stále v nedohlednu.
...
Tržby a provozní výsledek společnosti Škoda Auto v prvních devíti měsících roku 2010 v porovnání s uplynulým rokem podstatně vzrostly.
Společnost také prodala více vozů než kdykoli předtím. Tržby vzrostly o 16,3 % na 160 miliard Kč. Provozní výsledek se v porovnání se stejným obdobím minulého roku výrazně zlepšil o 64,4 % a dosáhl 8 miliard Kč. S 568 990 prodanými vozy dosáhla největší česká automobilka v období od ledna do září tohoto roku současně nový prodejní rekord (plus 12,8 % oproti minulému roku).
„Pozitivní finanční výsledky prvních devíti měsíců roku 2010 jsou důsledkem trvalého a ziskového růstu podniku," zdůraznil Prof. Dr. h.c. Winfried Vahland, předseda představenstva společnosti Škoda Auto a.s.. „Nikdy předtím jsme v prvních devíti měsících roku neprodali více vozů než letos. V tomto kurzu pokračujeme. Výrazně přitom chceme přidat právě na globálních růstových trzích v Rusku, Indii a v Číně. Současně chceme posílit svou dobrou pozici v Evropě."
Pro celý rok 2010 očekává Vahland výrazné zlepšení prodejů a provozního výsledku. Důvody podstatného zlepšení provozního výsledku (plus 64,4 % ve srovnání se stejným obdobím uplynulého roku) jsou vedle zvýšení prodejů také zlepšený modelový mix a optimalizace nákladů. V prvních devíti měsících vzrostly zejména prodeje nových modelů Škoda Yeti a Škoda Superb. Velice pozitivně se vyvíjely také likvidní prostředky podniku: čistá likvidita se v prvních devíti měsících zvýšila o 58 % na 45,2 miliard Kč. Nezměněnou dynamiku vykazují prodejní výsledky na růstových mimoevropských trzích. V Číně prodala značka Škoda s 134 470 vozy téměř o 65 % více vozů než ve srovnatelném období minulého roku (81 652). V Indii bylo zákazníkům dodáno 14 224 vozů a tím o 36,6 % více (10 415). Prodeje vzrostly také v západní Evropě (kromě Německa). Značný podíl na pozitivním vývoji měly podstatné nárůsty prodejů především ve Velké Británii, Francii, Španělsku, Rakousku,Belgii a ve Švýcarsku. Na domácím českém trhu posílila Škoda Auto své vedoucí postavení (43 666 prodaných vozů; +9,2 %). I na dalších trzích ve střední a východní Evropě byl růst společnosti Škoda Auto nadprůměrný. V Rusku vzrostly prodeje o 35,2 %, a činily tak 34 273 vozů.