Od října letošního roku dochází k dalším změnám v oblasti povinného ručení.
...
Renault představuje nový a jedinečný restomod show car, který vznikl ve spolupráci s francouzským designérem Orou Ïto...
Zatímco společnost PORR dokončuje rozšíření metra ve Vídni, výstavba pražské linky D je stále v nedohlednu.
...
Nová Škoda Superb získala další významná ocenění.
Prvním je německý Zlatý volant 2008, pořádaný časopisem Bild am Sonntag. Škoda Superb se umístila jako první mezi novinkami ve střední třídě a nechala tak za sebou šest konkurentů. „Prostornost interiéru a použité materiály poskytují novou úroveň zážitku z komfortu během jízdy. Individuální přístup k designu dělá ze Škody Superb fascinující vůz", řekl Reinhard Jung, předseda představenstva Škoda Auto. Porota složená z expertních motoristických novinářů a známých osobností hodnotila parametry jako jsou chování vozu, prostornost, užitná hodnota a kvalita zpracování. Vůz získal nejvyšší známky také za reprezentativní vzhled, vyvážené proporce a výrazně bodoval v oblasti přínosu nových technologických prvků, jako jsou TwinDoor, 9 airbagů včetně kolenního pro řidiče či AFS.
Dalším významným oceněním je Velká automobilová cena Rakouska každoročně pořádaná organizací ARBÖ. Experti, osobnosti veřejného života a tisíce čtenářů vybírali letos z celkem 36 kandidátů nejlepší a nejoblíbenější vůz roku 2008. Kombinací praktických výhod liftbacku a elegance sedanu získala Škoda Superb první místo v kategorii „Medium".
Již dříve získal nový Superb v ČR ocenění Klubu motoristických novinářů „Technobest 2008" za TwinDoor systém, dále např. polskou cenu „Nejkrásnější auto", v Chorvatsku byl vyhodnocen jako „Nejlepší služební auto", v Lotyšsku získal titul „Auto roku 2008" a v Německu byl vyhlášen jako „Firemní vůz roku 2008".
„Tato významná ocenění jsou pro nás důležitým signálem, že obliba vlajkové lodi Škoda Auto stále stoupá. Vše, na co jsme u vývoje vozu kladli důraz dnes zákazníci oceňují, což potvrzuje maximální efektivitu vynaložených prostředků. Škoda Superb je ztělesněním hodnot značky Škoda - prostornosti, užitné hodnoty a Simply clever řešení", doplnil Reinhard Jung, předseda představenstva Škoda Auto.