Od října letošního roku dochází k dalším změnám v oblasti povinného ručení.
...
Renault představuje nový a jedinečný restomod show car, který vznikl ve spolupráci s francouzským designérem Orou Ïto...
Zatímco společnost PORR dokončuje rozšíření metra ve Vídni, výstavba pražské linky D je stále v nedohlednu.
...
Škoda zvítězila na mezinárodním filmovém festivalu Autovison, navíc získala prvenství ve třech soutěžních kategoriích.
Škoda získala nejvyšší ocenění na 20. ročníku Autovision - Mezinárodního filmového a multimediálního festivalu automobilového průmyslu, který se konal u příležitosti IAA ve Frankfurtu n. Mohanem. Mezinárodní porota ocenila korporátní video Škoda jako nejlepší z 279 předložených snímků.
„V rámci Růstové strategie nabízí Škoda uchazečům možnost startu zajímavé kariéry, a to nejen v České republice,“ řekl Ing. Bohdan Wojnar, člen představenstva Škoda odpovědný za řízení lidských zdrojů. „Při hledání nových talentů i zkušených odborníků maximálně využíváme moderní komunikační nástroje tak, abychom uchazečům co nejvíce přiblížili možnosti, které práce ve firmě ŠKODA nabízí. K našim zaměstnancům přistupujeme individuálně. Respektujeme jejich zájmy a preference a snažíme se je maximálně podpořit v jejich osobních a odborném rozvoji.“
Marketingová komunikace Škoda Auto zaznamenala na festivalu Autovision úspěchy v kategorii „TV/Kino“, „WWW stránka“ a „Korporátní video“ a odnáší si tak celkem 3 zlaté medaile. Porota ocenila netradiční ztvárnění kampaně, která poukazuje na nový dynamický směr a nastolenou Růstovou strategii Škoda. Česká automobilka již není jen tradičním stabilním zaměstnavatelem, v tuto chvíli představuje mezinárodní dynamickou společnost a atraktivního zaměstnavatele. Uchazečům o zaměstnání nabízí řadu zajímavých pozic v oblastech technického vývoje, plánování a řízení výroby, produkt-managementu či v nákupu a prodeji.