Od října letošního roku dochází k dalším změnám v oblasti povinného ručení.
...
Renault představuje nový a jedinečný restomod show car, který vznikl ve spolupráci s francouzským designérem Orou Ïto...
Zatímco společnost PORR dokončuje rozšíření metra ve Vídni, výstavba pražské linky D je stále v nedohlednu.
...
Maximálně spokojeny opouštěly desetisíce diváků v sobotu i v neděli Masarykův okruh v Brně. Zaplněné tribuny byly po oba dny svědky vynikajících sportovních výkonů v závodech třiapůllitrové F Renault, Eurocupu F Renault 2.0, Eurocupu Renault Mégane a alpsko-adriatického šampionátu Renault Clio Cupu.
Navíc v „královské" kategorii třiapůllitrové formule Renault měli naše národní barvy hned tři pěkně rozžhavená želízka. Vždyť oba jezdci týmu ISR Racing Igora Salaquardy obsadili v sobotu po kvalifikaci první řadu na startu. Nejrychlejší v kvalifikaci byl Filip Salaquarda, který nadělil svému kolegovi Estebanu Guerrierimu plnou půlsekundu. Ten pak porazil o dalších pět desetin sekundy „zbytek světa". Mezi top ten se dostal i Jan Charouz. Po startu závodu se v první zatáčce Guerrieri natlačil před Salaquardu a v tomto pořadí také oba projeli cílem úvodního kola. Potom se však Filip Salaquarda ocitl mimo trať. Nakonec se po heroickém výkonu dostal na patnáctou pozici. Turbulentní počáteční fázi prožil také Jan Charouz, který se nejprve propadl na dvanácté místo a potom se bleskurychle vracel zpět. Ze sedmé pozice se ještě pokoušel dojet dvojici Kunimoto - Pentus, odstup byl však už příliš velký. Naopak nikoho nemusel stíhat Guerrieri. Vedení si udržoval s naprostým přehledem. V Eurocupu F Renault zužitkoval vynikající pozici z kvalifikace Adam Kout. Člen týmu Křenek Motorsport vystoupil na stříbrný stupínek po nervy drásajícím souboji s britským pilotem Bachetou. Pokořil ho pouze Francouz Pic. Druhý český zástupce Jakub Knoll obsadil velmi slušnou šestnáctou příčku.
Nedělní program podniku Světové serie Renaultu pak na brněnském Masarykově okruhu v ničem nezaostal za tím sobotním. Zaplněné tribuny byly opět svědky vynikajících sportovních výkonů. Radost jim určitě udělal český tým ISR Racing. Ve „velké" F Renault totiž opětovně dokazoval, že se coby letošní nováček už nejen vyrovnal nejlepším, ale že dokonce momentálně nemá konkurenci. Už v kvalifikaci zajeli jeho oba členové Filip Salaquarda a Argentinec Esteban Guerrieri suverénně nejrychlejší časy. Také do vlastního závodu odstartovali excelentně a udrželi si svoje pozice, když výjezd z první zatáčky vyšel lépe Guerrierimu. Ten si záhy vybojoval menší náskok, zatímco Salaquarda měl potíže s dotírajícím Francouzem Berthonem. Rozhodnutí padlo během povinných zastávek v boxech. Výměna dvou kol příliš nevyšla Salaquardovi a Berthon se tak posunul na druhou příčku. Z ní se ještě pokusil znepříjemnit život vedoucímu Guerrierimu, ostřílený Jihoameričan ale zůstal v klidu. Měl tak lví podíl na historickém úspěchu ISR Racingu. Dosud žádná česká stáj nedokázala takovým způsobem uspět v seriálu významu Světové serie Renaultu. Po sobotním triumfu Guerrieriho přidala další zlato a nádavkem bronz. Guerrieri se posunul na třetí místo v průběžné klasifikaci a tým je čtvrtý, ovšem jen dva body za druhým v pořadí. Další náš zástupce Jan Charouz v posledním kole nešťastně přišel o umístění v bodované desítce. Už předtím se musel vypořádat s nešetrným manévrem Rusa Aljošina, jehož bodyček ocenili sportovní komisaři kupodivu jen napomenutím.
Ve dvoulitrovém Eurocupu si hodně věřil po sobotním stříbru Adam Kout. Naděje však žila jen dvě kola. V nájezdu do třetího se ve snaze postoupit z dosavadního pátého místa výše zapletl do kolize tří vozů a dopadl nejhůře - z kačírku se nevyhrabal. Druhý pilot týmu Křenek Motorsport Jakub Knoll obsadil třináctou pozici. Guerrieriho napodobil Francouz Arthur Pic. Ani on nenašel během víkendu přemožitele.
Králem nedělního klání pohárových Méganů byl Nizozemec Nicky Catsburg.