MotorInfo

T-MOTOR Zlín získal Evropskou cenu spokojenosti zákazníků

8.5.2010 12:16
T-MOTOR Zlín získal Evropskou cenu spokojenosti zákazníků

Českému autorizovanému partnerovi značky Toyota T-MOTOR Zlín s.r.o. se dostalo nejvyšší pocty v klání o Evropskou cenu spokojenosti zákazníků „Ichiban". Slavnostní vyhlášení proběhlo v Le Rendez-Vous Toyota, výstavních prostorách této automobilky, které se nacházejí přímo na pařížském bulváru Champs Elysées.

Společnost T-MOTOR Zlín s.r.o. byla oceněna za výjimečné výsledky v oblasti zákaznické spokojenosti s prodejními i poprodejními službami. Cenu pro vítěze předal panu Jiřímu Hanákovi, majiteli společnosti a Daliboru Hebelkovi, řediteli společnosti pan Tadashi Arashima, CEO a prezident společnosti Toyota Motor Europe.

V soutěži byly hodnoceny výsledky přibližně 2 600 evropských autorizovaných partnerů, kteří byli podrobeni průběžnému sledování, které je součástí standardů automobilky Toyota. Speciální ocenění Toyoty získalo celkem 41 autorizovaných partnerů díky splnění velmi náročné sady výběrových kritérií.

Tadashi Arashima na slavnostním vyhlášení cen uvedl: „Heslo Customer First - zákazník na prvním místě, dominuje ve filozofii automobilky Toyota. Každý člen našeho evropského týmu se vždy snaží vydat ze sebe to nejlepší, přičemž naši prodejci se zejména zasazují o to, aby poskytovali celkově nejlepší zákaznické služby. Dnešní vítězové jsou ti nejlepší z nejlepších, neboť spokojenost zákazníků je součástí každodenního úsilí prodejců o dosažení dokonalosti."

Výraz „Ichiban" je odvozen od sloganu „Okyakusama Ichiban", což v japonštině znamená „zákazník na prvním místě", přičemž „Ichiban" znamená „první", nebo „číslo jedna". Od začátku udílení výročních cen TME Ichiban v roce 2006 se výsledky v oblasti zákaznické spokojenosti u prodejců Toyota zlepšily přibližně o 19 % v oblasti prodeje a 13 % v poprodejních službách.