Od října letošního roku dochází k dalším změnám v oblasti povinného ručení.
...
Renault představuje nový a jedinečný restomod show car, který vznikl ve spolupráci s francouzským designérem Orou Ïto...
Zatímco společnost PORR dokončuje rozšíření metra ve Vídni, výstavba pražské linky D je stále v nedohlednu.
...V žebříčku BRANDZ™ Top 100 celosvětově nejlepších značek se Toyota zlepšila oproti minulému roku o úctyhodných 11%.
Vrátila se tím po loňském druhém místě zpět na první pozici v kategorii automobilových značek. Hodnota značky Toyota je vyčíslena na 24,2 miliard US dolarů.
Úspěch Toyoty odůvodňují autoři studie mimo jiné vzrůstajícím významem efektivních technologií pohonu a vedoucí rolí, kterou Toyota s modelem Prius a dalšími hybridními modely v této oblasti naplňuje. Navíc se společnosti Toyota podařilo příkladně překonat loňskou krizi v USA a dostat se zpět na úspěšné pozice, což prokazuje odolnost silné značky. K hodnocení také významně přispěla skutečnost, že v roce 2010 Lexus znovu obhájil své postavení nejprodávanější prémiové značky v USA. V celkovém hodnocení žebříčku BrandZ Top 100 zaujímá Toyota 27. místo. Kontrolu každoročně provádí mezinárodní společnost pro výzkum trhu Millward Brown. Klasifikace je založena na podrobných finančních údajích kontrolovaných společností a také na výsledcích z dotazování více než dvou milionů spotřebitelů na celém světě.