MotorInfo

Úspěšná Tour de France pro Škodu

25.7.2011 09:39
Úspěšná Tour de France pro Škodu

Automobilka Škoda pozitivně bilancuje letošní sponzorskou podporu Tour de France.

Poosmé za sebou byla česká automobilka letos hlavním sponzorem tohoto nejtvrdšího cyklistického závodu světa. Značka se přitom s flotilou 300 vozů a s mnoha akcemi v souvislosti se závodem angažovala více než kdykoli předtím. Škoda byla navíc partnerem hned devíti profesionálních týmů i technické asistence Mavic. Zlatým hřebem pak bylo předání hlavní trofeje vítězi Tour Cadelovi Evansovi z rukou člena představenstva společnosti Škoda pro oblast prodeje a marketingu Jürgena Stackmanna.

„Jsme hrdi na to, že jsme už poosmé za sebou jako partner podpořili tuto fantastickou sportovní událost,“ zdůraznil Stackmann. „Byly to v každém ohledu vynikající tři týdny. Jezdci podávali mimořádné výkony a v jednom z nejnapínavějších závodů kolem Francie ukázali, v čem spočívá fascinace tohoto sportu. Pro značku Škoda byla tato Tour opět dokonalou příležitostí k tomu, aby se prezentovala několika miliardám diváků. Naše silné zastoupení na Tour dále zvýšilo známost a image naší značky na celém světě.“

Organizátorům závodu dala Škoda k dispozici hned 300 vozů, které sloužily vedení závodu, VIP-hostům i zástupcům médií z celého světa. Ve flotile byly zastoupeny všechny modely, které může automobilka v současnosti nabídnout, od Fabie až po Superb. Škoda se samozřejmě aktivně prezentovala i v reklamní karavaně. I při závěrečném vyvrcholení závodu v podobě vyhlášení vítězů na slavném pařížském bulváru byla automobilka zastoupena: trofej, kterou vítězi předal Jürgen Stackmann, navrhl šéfdesignér automobilky Škoda Jozef Kabaň a jeho tým, vyrobena pak byla ručně českými sklářskými mistry.

 

skoda_Tour de France - award.jpg

 

Vedle ledního hokeje je cyklistika nejdůležitějším pilířem sponzoringové strategie Škoda. Kromě Tour de France značka podporuje také Giro d´Italia a mistrovství světa v silniční cyklistice. Navíc je Škoda aktivní i oblasti masové cyklistiky. Příkladem je česká akce „Kolo pro život“ a berlínský „Velothon“.