Od října letošního roku dochází k dalším změnám v oblasti povinného ručení.
...
Renault představuje nový a jedinečný restomod show car, který vznikl ve spolupráci s francouzským designérem Orou Ïto...
Zatímco společnost PORR dokončuje rozšíření metra ve Vídni, výstavba pražské linky D je stále v nedohlednu.
...V r. 2010 bylo v zemích EU a EFTA (EFTA = Norsko, Island a Švýcarsko) zaregistrováno o 2 174 106 osobních automobilů méně než v r.
V zemích EU27 + EFTA bylo celkově za rok 2010 zaregistrováno 13 785 698 ks nových osobních automobilů, což je o 4,92 % méně než ve stejném období roku 2009 (za leden až listopad to bylo -5,11 %). Nutno však konstatovat, že první registrace (prodeje) nových osobních automobilů jsou stále pod průměrem let 2005 až 2008 o více než 10 %. V porovnání s rokem 2007, ve kterém bylo poprvé zaregistrováno zatím nejvíce osobních automobilů (v roce 2008 se již začaly projevovat dopady ekonomické recese), se stále jedná o téměř 14 % pokles prvních registrací nových osobních automobilů. Oproti roku 2007 bylo v zemích EU+EFTA poprvé zaregistrováno o 2 174 106 nových osobních automobilů méně. Na prvních registracích nových osobních automobilů za rok 2010 v zemích EU27 + EFTA se podílejí téměř ze 70 % značky vozidel ze 6 skupin - VW Group, PSA Group, RENAULT Group, FORD Group, GM Group a FIAT Group (podíl těchto výrobců v roce 2010 činí 69,15 %, v roce 2009 to bylo 69,80 %). Podíl značky ŠKODA na trhu zemí EU27+EFTA za rok 2010 dosáhl hodnoty 3,40 %, tedy opět mírně vzrostl.
Čtyři největší evropské trhy (Německo, Itálie, Francie a Velká Británie) v roce 2010 tvořily 66,44 % trhu osobních automobilů v zemích EU27 + EFTA, přičemž v roce 2009 to bylo 70,79 %. V těchto čtyřech zemích bylo v roce 2010 poprvé zaregistrováno 9 159 057 ks nových osobních automobilů, což představuje pokles o 10,77 % (ještě v pololetí 2010 byl podchycen pokles jen o 5,9 %). Vývoj na těchto čtyřech trzích byl však rozdílný. V Německu byl zaznamenán meziroční pokles o 23,40 %, v Itálii došlo k poklesu o 9,22 % a ve Francii (kde v roce 2010 ještě „šrotovné" dobíhalo) činil pokles jen 2,20 %. Z uvedených trhů došlo k nárůstu registrací pouze na trhu Velké Británie a to pouze o 1,80 %, přestože zde v roce 2010 probíhalo „šrotovné". Výsledky na trhu zemí EU27+EFTA v hodnoceném období byly tedy nejvíce ovlivněny poklesem na trhu Německa, jehož podíl na celkovém trhu osobních automobilů v zemích EU27+EFTA se oproti roku 2009 snížil o 5,10 %.