Od října letošního roku dochází k dalším změnám v oblasti povinného ručení.
...
Renault představuje nový a jedinečný restomod show car, který vznikl ve spolupráci s francouzským designérem Orou Ïto...
Zatímco společnost PORR dokončuje rozšíření metra ve Vídni, výstavba pražské linky D je stále v nedohlednu.
...V Praze Ruzyni zprovoznily ČD Cargo a spediční společnost LAGERMAX železniční vlečku s označením RUVE, která pomáhá převést kamionovou dopravu na železnici.
Po delší době se jedná o nový projekt tohoto typu, který spojí menší průmyslový objekt s centrální železniční sítí, konkrétně se jedná o pravidelné přepravy mezi Prahou a Ostravou. Dochází k tomu v době, kdy se postupně zlepšuje poměr ceny železniční a silniční dopravy ve prospěch železnice.
S nabídkou spolupráce přišlo ČD Cargo v roce 2010, následovala příprava projektu a již v letošním roce ulehčí provoz vlečky silniční dopravě o 600 až 700 kamionů. Zboží, zejména paletizované, bude jednoduše místo po silnici dopravováno vlakem. Přepravy budou probíhat pětkrát do týdne.
„Objemově nejsou přepravy převratné, ale důležitá je změna trendu, kdy v uplynulých letech železniční vlečky spíše chátraly. Zákazníkovi se vyplatilo do přímého napojení na železnici investovat, protože jsme mu nabídli lepší cenové podmínky než silniční přepravci,“ řekl k projektu Jan Procházka, obchodní ředitel ČD Cargo.
Spediční společnost LAGERMAX své české zastoupení otevřela již v roce 2008 v komerčním skladu ostravského nákladového nádraží. To jí umožnilo lepší spolupráci s ČD Cargo a také snadnější přístup k železniční přepravě.