Od října letošního roku dochází k dalším změnám v oblasti povinného ručení.
...
Renault představuje nový a jedinečný restomod show car, který vznikl ve spolupráci s francouzským designérem Orou Ïto...
Zatímco společnost PORR dokončuje rozšíření metra ve Vídni, výstavba pražské linky D je stále v nedohlednu.
...
Volvo Trucks provádí měření na snížení kapacity v evropském výrobním systému kvůli snižující se poptávce po nákladních automobilech v Evropě.
Důsledkem této situace na trhu budou jednání s odbory o omezení pracovních sil o maximálně 1 400 zaměstnanců v belgické továrně v Gentu a ve švédských závodech v Göteborgu a v Umeå. Plán na snížení nákladů bude odpovídat prodejům a zvýšeným cenám za suroviny.
V posledních letech Volvo Trucks zvyšovalo kapacitu kvůli uspokojení vysoké poptávky. Přidávání nočních směn bylo finančně velmi náročné a jednalo se o prozatímní řešení na snížení dodacích lhůt. V současné době se poptávka po nákladních automobilech v Evropě snižuje. Negativní vývoj na trhu odráží i současnou situaci na finančním trhu s uvěrovými restrikcemi. Dopravci jsou mnohem zdrženlivější v obnově vozového parku, a dokonce některé firmy nedostávají půjčky na financování nových vozidel. Přizpůsobení produkční kapacity se dostane znovu na standardní úroveň. Snižování postihne 400 dočasně vypomáhajících pracovníků v Gentu, kde budou provizorní noční směny ukončeny na konci prosince tohoto roku. V Göteborgu je ambicí snížit večerní směny, které postihnou 610 osob. V továrně na kabiny v Umeå toto snížení ovlivní maximálně 370 zaměstnanců, a to v dubnu příštího roku.
"Plánované omezení není jen kvůli přizpůsobení kapacity potřebám trhu, ale také dojde ke zvýšení výkonnosti v produkci a tím ke kompenzaci zvýšených cen surovin, které v současné době pociťujeme. Volvo Trucks představí celé organizaci zmírnění dopadů inflace a programu na snížení nákladů a zahrne to i ukazatele na zvýšení výkonnosti jednotlivých komerčních provozů," říká Staffan Jufors, prezident a výkonný ředitel Volvo Truck Corporation.