Od října letošního roku dochází k dalším změnám v oblasti povinného ručení.
...
Renault představuje nový a jedinečný restomod show car, který vznikl ve spolupráci s francouzským designérem Orou Ïto...
Zatímco společnost PORR dokončuje rozšíření metra ve Vídni, výstavba pražské linky D je stále v nedohlednu.
...
Hned po zisku prestižního titulu nejlepšího výrobce silničních motocyklů při příležitosti závodu IDM 2010 v Německu na pneumatikách Dunlop, vybral rakouský výrobce silničních motocyklů KTM pneumatiky Dunlop SportSmart jako obutí pro své vítězné stroje RC8R.
Univerzální pneumatiky SportSmart byly pro KTM přirozenou volbou, protože přinášejí na silnici osvědčené průkopnické technologie Dunlop, které se v praxi prokázaly na závodních tratích nejenom jezdcům v závodě IDM, ale také ve třídě Moto2. Dunlop je jediným dodavatelem závodních pneumatik pro oba šampionáty. V německém závodě IDM navzájem soupeří široká řada silničních motocyklů, od robustních strojů V-Twin KTM a Ducati až po uhlazenější, vysoce výkonné víceválcové stroje Honda, Yamaha, Suzuki, Kawasaki a BMW. Každý typ motoru znamená pro pneumatiky jiné namáhání. Schopnost pneumatik Dunlop zvládat tyto vysoce proměnlivé nároky byla očividně demonstrována velmi těsnými rozdíly v pořadí při závodech IDM v sezoně 2010. V kvalifikaci pro Hockenheim byly vzájemné rozdíly mezi prvními deseti motocykly do 0,3 sekundy.
Stroj KTM RC8R, který vyhrál titul výrobce na IDM, byl předmětem mnoha dotazů ohledně jeho pneumatik. I při standardním seřízení má jeho motor V-Twin o objemu 1 195 cm3 výkon 129 kW při otáčkách 10 250 1/min a točivý moment 123 N.m při 8 000 1/min. Pneumatika SportSmart je odpovědí na všechny tyto otázky díky inteligentní aplikaci tří základních technologií Dunlop vyvinutých na základě závodních zkušeností - směsi Multi-Tread, konstrukce bezešvého pásu JointLess Belt (JLB) a systému úpravy tlaku NTEC, který umožňuje jezdci optimalizovat pneumatiku úpravou tlaku huštění.
Na závodní trati se suchým povrchem se dosáhne snížením tlaku u pneumatiky se systémem NTEC, jako např. SportSmart, předvídatelných a trvalých jízdních vlastností i v mezních situacích. Dohuštěním na tlak doporučený výrobcem dosáhne jezdec na silnici hodnot přilnavosti a výkonu, které v dané třídě patří ke špičce. Pro jezdce v kategorii hypersport a supersport, kteří mají zájem o špičkové výkony na závodišti, aniž by se museli obávat snížení bezpečnosti na silnici (nebo museli kupovat dvě sady pneumatik), je mechanické vylepšení přilnavosti díky technologii NTEC téměř jistě cenově nejvýhodnější alternativou.
Průkopnická technologie Multi-Tread (MT) pneumatik SportSmart, vyvinutá během let závodních úspěchů na nejvyšších úrovních, využívá tvrdší, odolnější směs v centrální části běhounu, která při vzpřímené poloze motocyklu udržuje stabilitu a zvyšuje trakci, usnadňuje brzdění a prodlužuje životnost pneumatiky. Odlišná směs po obou stranách běhounu byla speciálně vyvinuta k optimalizaci přilnavosti při maximálních úhlech náklonu. Výsledkem této kreativní technologie Dunlop je závodnický záběr na suchém povrchu, naprostá důvěryhodnost za mokra a malé hodnoty opotřebování. Nezávislé testování DEKRA ukázalo, že jezdci mohou u pneumatik SportSmart očekávat značně delší ujetou vzdálenost než u jiných hypersportovních pneumatik.
Pneumatiky jsou k dispozici v těchto rozměrech:
160/60ZR17
180/55ZR17
190/50ZR17
190/55ZR17
120/60ZR17
120/70ZR17