Od října letošního roku dochází k dalším změnám v oblasti povinného ručení.
...
Renault představuje nový a jedinečný restomod show car, který vznikl ve spolupráci s francouzským designérem Orou Ïto...
Zatímco společnost PORR dokončuje rozšíření metra ve Vídni, výstavba pražské linky D je stále v nedohlednu.
...Před 80 lety byl model DKW F1 prvním velkosériovým automobilem na světě s pohonem předních kol. Poslední modely DKW sjely z výrobních linek v Argentině a Brazílii v roce 1968.
Před 40 lety se poprvé objevila reklama na vozy Audi se sloganem „Vorsprung durch Technik“ (Náskok díky technice). Důvodů k tomuto kroku existovalo v roce 1971 již hojně. Například DKW, jedna ze společností, z nichž vznikla současná automobilka Audi, představila v roce 1931 na autosalonu v Berlíně model F1, první velkosériově vyráběný automobil na světě s pohonem předních kol.
Jörgen Skafte Rasmussen převzal v srpnu 1928 většinu akcií společnosti Audi Werke AG ve Cvikově. Rasmussen si sliboval oživení prodeje od montáže osmiválcových motorů, vyráběných pod jeho vedením, do velkých automobilů Audi. Avšak v důsledku silné americké konkurence a dopadů světové hospodářské krize se závody Audi dostávaly od konce roku 1929 do stále větší finanční tísně. Bylo proto nezbytné vyvinout konkurenceschopný produkt, který by zajistil další existenci. V říjnu 1930 se Rasmussen rozhodl pro rychlý vývoj zcela nového malého vozu. Mezi konstrukční znaky patřil kapalinou chlazený dvouválcový motocyklový motor DKW, pohon předních kol a lehká ocelová karoserie. Rasmussen vyhradil na celou konstrukci maximálně šest týdnů. Projekt „F1" se vydařil. Koncem listopadu 1930 vyjel nový model DKW s pohonem předních kol na svou první zkušební jízdu. V únoru 1931 představila značka DKW svou novinku u příležitosti autosalonu IAA v Berlíně. Do prodeje byly uvedeny rozmanité verze a model F1 se stal přes noc prodejním šlágrem a nejžádanějším modelem společnosti Auto Union. Do ukončení jeho produkce v roce 1942 sjelo z výrobních linek Audi cca 270 000 těchto automobilů.
Modely DKW s pohonem předních kol vytvořily také základ pro poválečnou obnovu společnosti Auto Union v Západním Německu. V letech 1949 až 1966 bylo v závodech Ingolstadt a Düsseldorf (v závodu Düsseldorf do roku 1962) vyrobeno celkem 887 000 osobních vozů DKW. Poté přešla kompletní výroba na modelovou paletu Audi představenou v létě 1965. Avšak úplně poslední osobní vozy DKW přišly na svět daleko od své původní domoviny. V licenci Auto Union sjížděly z výrobních linek v Argentině a Brazílii až do roku 1968.